Aaron Aziz warganegara Malaysia?

Siapa tak kenal aktor Aaron Aziz, tampan, sasa, manis dan macam-macam la anggapan peminat dia. Lakonan pun hebat, nampak hidup dan bertenaga. Semua orang tahu Aaron Aziz berasal dan warganegara Singapura, dengar cerita dia dah minta kerakyatan Malaysia. Selesa hidup dan kerja di Malaysia katanya, Aaron juga telah menjual asetnya di Singapura. Ni mungkin bagi menyenangkan Aaron sendiri ke lokasi pengambaran, rezeki tengah mencurah di sini.



Ni gua nak bagitahu lu orang ni, cerita ni tiada siapa yang tahu kiranya lu orang lah yang pertama tahu. Ada orang cakap muka gua ada iras-iras Aaron, tu kalau pagi. Kalau tengahari pula ada yang kata macam Faizal Tahir, itu orang kata lah. 





6 ulasan:

pizli berkata...

Hahahahahaha..

BISKUTMARIE(",) berkata...

pizli--> hahahahaha

AyuArjuna BiGoshh berkata...

ader kot tang ujung...heheheheh

ROXY berkata...

gambar yg ats mcm FT sket. tp kalo rambut panjang, rase nye bole laaa. hohoohoh

BISKUTMARIE(",) berkata...

AyuArjuna--> tang hujung? hahaha

BISKUTMARIE(",) berkata...

roxy--> FT tu ape...? hahaha