Sepetang ke senja

Basikal biru ber-sport rim kuning, adik gua punya. Puteh ↑↑

Pokok-pokok yang segar dan gubahan yang cantik hasil seni tangan bapak gua, cantik ↑↑

Pondok berbumbung hijau mudah alih & meja kayu tu bapak gua bikin sendiri, bapak gua seorang yang hebat ↑↑


Nanti gua cerita apa yang bapak gua buat kat atas meja kayu tu, sangat teliti dan halus hasil kerja bapak gua. Waktu petang ramai golongon pakcik-pakcik lepak kedai kopi sembang hal BERSIH dan sebagainya tapi itu tak terjadi pada bapak gua. Waktu petang banyak dihabiskan pada pokok-pokok dan kayu-kayu, habuk dalam rumah gua banyak terhasil dari kesan kerja kayu bapak gua. Kalau dah minat tak boleh nak buat apa, kenapa lah tak tumpahnya kuah pada nasi... Haih....


1 ulasan:

pizli.mw berkata...

tapi nampak hebat gila wooo..