Gua patut kahwin! 18SX

Dah lama sangat gua membujang, tu tak kisah lagi mungkin boleh dibawa berbincang. Masalahnya sekarang gua dah penat gosok baju kerja untuk seminggu, basuh baju sendiri, lipat baju sendiri, kemas tempat tidur sendiri, bancuh air sendiri, makan ambil sendiri, kadang-kadang makan kena masak sendiri, tidur sendiri, mandi sendiri.

Gua perlukan orang yang boleh meringankan beban yang gua tanggung sendiri, sejak dari sekolah menengah gua buat semua sendiri. Gua dah penat, tak larat. Mana nak main futsal lagi, panjat gunung lagi, lepak tengok bola lagi, tak sempat nak buat semua tu. Kalau dah kahwin semuanya ada pertolongan, gosok baju ada orang tolong, basuh baju ada orang tolong, lipat baju ada orang tolong, kemas tempat tidur ada orang tolong, sampaikan mandi pun ada orang tolong.

Jeng jeng jeng......

6 ulasan:

Alin Hassan berkata...

dah cukup umoq nak benikah ke wey.. aku rasa semua tu mcm lebih kepada kerja maid je. ko nak carik bini ke maid nih??

pizli berkata...

Hahahah, tapi kau pun kenala tolong jugak sekali sekala, kang tak tertolong dia nanti hehe.. apa lagi? cepatlah kahwin hehe..

BISKUTMARIE(",) berkata...

alin--> cukup dah la kot... umo pun da 26, kwn2 lain sume dah kawen... :(
hahahha

BISKUTMARIE(",) berkata...

pizli--> hahaha, tu dah wajib... tggu rezeki dtg mencurah2 ni... haha

Tanpa Nama berkata...

aku kesian kan ko..
hahahaha.. :D

*puan munie @ mrs. duen :D

BISKUTMARIE(",) berkata...

MunieSiGiler--> siot ko, mentang2 baru kawen... hahaha...