Gua tak pandai berenang

Gua tak berapa suka mandi-manda macam air terjun atau laut, water park dan sebagainya. Pasal gua tak berapa suka adalah kerana gua tak pandai berenang, keluarga gua pun bukan datang dari jaguh renang. Setelah gua jumpa lubuk air terjun di hutan Gunung Nuang, gua berasa tercabar dan teruja untuk mencuba kedalaman dan merasai kesejukan air tu sendiri. Dengan kehijauan air dan kedalam dipercayai hampir 2 meter pasti membuatkan sesiapa saja yang melihat berasa teruja, apa kan daya gua tak pandai berenang. Tengok dari tepi jela sambil ambil gambar buat kenangan, sedih. Air terjun ni gua panggil Air Terjun Bomoh Ali kerana beberapa sebab, boleh tengok gambar.

Faham bukan kenapa ia bernama Air Terjun Bomoh Ali ↑

Tak pandai berenang lepak tepi jela ↑

Cerita penuh boleh klik link ----> B K G !!!!!

4 ulasan:

kupu-kupu biasa berkata...

ahahahahha.. x pandai berenang ke bang??.. gimme five.. gua pon sama.. hahahahaha..

roxy berkata...

nie kat mane??? macam best je!

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu2--> lu xpe lagi perempuan, gua lelaki kot.. hahahaha

BISKUTMARIE(",) berkata...

roxy--> hutan Gunung Nuang Hulu Langat, depan lagi dari Sungai Congkak & Pangson