Rumah itu mahal

Rumah itu mahal, kepada adik-adik  yang sedang belajar dan inginkan rumah idaman dimasa akan datang sila lah belajar rajin-rajin supaya mendapat pekerjaan yang lumayan ataupun silalah mengumpul duit dari sekarang sehingga mampu menampung perbelanjaan 10% wang deposit rumah. Harga rumah sangat tinggi lebih-lebih lagi dibandaraya besar macam Kuala Lumpur, rumah setinggan pun sewa 5-6 ratus sebulan. Esok dah ada anak bini kena sediakan rumah yang kukuh dan selesa untuk mereka, sekali lagi gua nak cakap, rumah itu mahal.

Ataupun, sesiapa yang mempunyai ayah bertanah luas silalah bodek diwasiatkan kepada anda supaya nanti boleh didirikan rumah diatas tanah itu. Ha ha ha....


Rumah Contoh




2 ulasan:

pizli berkata...

Dekat negeri lain pun mahal. Itu masalah besarnya. Aku ni konon2nya nak sediakan rumah untuk anak-anaklah itu beranak dua je. Hahaha.

Mohd Fadli Ali Anui berkata...

Hahaha... Buat masa ni beli rumah mana yang mampu, jauh dekat tak kira dah.. Heheee