PROGRAM HIJAU ASTRO - eBILLING

Astro membuat program hijau selain membantu menyelamatkan pokok-pokok, dengan ini Astro memberi ganjaran 150 iPads kepada pendaftar baru e-Billing. Daftar e-Billing untuk berpeluang memenangi iPads selain dapat membantu menghijaukan lagi program ini. Menarik, untuk daftar klik link di bawa↓↓↓





→ASTRO eBilling←


Sambil daftar eBilling dapat mengurangkan penggunaan kertas dan menyelamatkan pokok-pokok selain boleh menang iPads!! 

→150 iPads←

3 ulasan:

pizli berkata...

Dah register hari tu tapi macam tak menang je. Apa2 pun aku kadang2 rimas kertas banyak sangat kat rumah, bil2 inilah. Macam ni bagus jugak.

Mohd Fadli Ali Anui berkata...

Sampah mmg dapat kurangkan la.. Ade juge kelebihannye..

Tanpa Nama berkata...

kenapa saye buat tak bole?????

miss RR.