Pemberian Kad Raya

Benda tak banyak, kira siapa cepat dia dapat. Sesiapa yang nak gua kirimkan kad raya terus kepada lu orang sila emel-kan alamat rumah/pejabat lu orang kat gua, 5 kad raya untuk kawan-kawan blogger dan 5 kad raya untuk kawan-kawan facebook. Kalau gua dah tau alamat lu orang senang sikit gua nak hantar kad kahwin nanti, hahaha.

Jangan lupa emel-kan alamat kat chip_munks85@yahoo.com, insyaALLAH gua akan poskan kad beserta ucapan raya ikhlas dari gua. Kalau takde yang nak kad raya gua ni, nampak gayanya gua gantung jelah kad-kad ni kat ruang dapur rumah kasi nampak berseri. Lupa nak perjelaskan disini, pemberian kad-kad raya ini adalah ikhlas dari gua dan gua tak mengharapkan pembalasan dari lu orang. Hehehe...


6 ulasan:

kupu-kupu biasa berkata...

Lu ada simpan kad kawen gua lg kan? Sila hantarkan kad raya kat alamat tu ye.. Ahahahaha.. Owww ha ah lah..gua lupa thn ni gua blom bg sape2 kad raya lg.. Mcm last year ada gak gua mintak alamat.. Hahaha

Unknown berkata...

Kupu--> Rumah gua tengah berlaku rombakan besar besaran, so kad segala simpanan gua tengah berada di tempat yg sukar dikesan. Baik lu emel je alamat lu.. Heeee

Tanpa Nama berkata...

dh cukup kuota ke x lg ni? kalau x nk jgk..hehe

Unknown berkata...

Amy--> emelkan alamat.. hehehe....

kupu-kupu biasa berkata...

gua dh send alamt kat email lu... sila hantar segera sebelum posmen blk raya.. hahaha...

Tanpa Nama berkata...

Kalau saye? Kawan FB pon ye. kawan blog pon ye. so bole dapat dua tak?? hahahahha

Miss RR