NOORAZHANI - Model Loyal Talent

Gua tak tau la mana minah ni dapat no talipon gua, atau mungkin dia main tekan je. Masa 'lunch' tadi gua di kejutkan dengan 1 mesej 'unknown' yang berbahasa begini:

unknown: "dik tlg akak. try tanya member2 sape nak tp tak nak main belakang. akak btl2 terdesak. skrg akak tgh shooting"

gua: "Hah? Sapa ni?" gua membalas

unknown: "eh maaf salah send. malu nye. sory i bkn suke2 nak jual bdn. ada masalah. sorry ye. klau kenal i bg tau. Noorazhani model loyal talent.

gua: terbangang seketika tanpa dapat berfikir secara waras, gua abaikan je dan teruskan menyantap makanan tengahari.


Manusia yang cuba mencapai kemewahan yang murah memang akan cuba sedaya upaya untuk menipu, perkara-perkara macam ni memang kena elak dan sentiasa berwaspada. Banyak cara kita boleh tau sesuatu perkara itu tipu ataupun benar. Semuanya di hujung jari lu orang

Awas kaum Adam, sila abaikan mesej yang di terima seperti di atas. Boleh runtuh iman kalau layan, bahaya. Fuh....


notaberkaki: dunia di penuhi pancaroba dan liku, awas


4 ulasan:

Unknown berkata...

Sanggup jual bdn sndri sbb terdesak..
tak pikir dosa ka apa!
geram.geram..

teguhkn imanmu...hihi


http://fadthnwan.blogspot.com/

Unknown berkata...

iella--> hahahaha...
memang gilo...

Tanpa Nama berkata...

Saya pun pernah dapat mesej yg sama. Mungkin ini satu tektik sindiket pelacuran cara baru. Pas tu kalu kita kata tak dapat nak tolong, dia akan jawab kononnye kawan dia telah tipukan dia sebab duit sewa rumah yg selama ini telah dilesapkan . So, kalu saya sanggup tolong dia , dia sanggup tidur dgn saya.Nasib baik iman saya Allah masih pelihara, kalu tidak sio sio lah burung yg den peliharo selamo ini.hahaha...

Tanpa Nama berkata...

ahakzzz ade jugak orang macam nie.hahaha.ayat dia sama jer