Selamat Tahun Baru 2011

Gua mengucapkan selamat tahun baru kepada semua followers gua dan juga silent reader gua, semoga hidup lu orang semua lebih bermakna dan bahagia.

Gua bertahun baru di Penang, gua sekarang berada di Batu Ferringhi. Pertama kali menjejakkan kaki di Penang, excited la jugak. Perjalanan jauh dan memenatkan tetapi berbaloi dan puas.

Gua dah jejak kaki di HardRock Hotel Penang, boleh tahan besar tempatnye. Rambang mata, risau ketumbit je. Tak logik kalau dah singgah HardRock tak mebelah, rambang mata lagi sekali.

Makan malam gua tadi kat Restoran Kapitan di tengah-tengah pusat bandar, Nasi Beriyani Ayam pilihan gua beralaskan Milo ais kurang manis. Jengah-jengah gak Padang Kota Lama tapi tak berjalan pun sebab hujan da mula turun walaupun renyai.

Gua tak tahu apa yang menarik kat sini jadi malam ni gua duk bilik je sambil layan TV8, MTV (ulangan). Esok pagi-pagi lagi gua nak bangun, banyak tempat lagi gua nak pergi. Ni gua tengah study apa yang menarik kat sini

Walau di mana pun gua berada, lu orang tetap dalam blog gua. Gua akan bawa lu orang sekali bersama gua tapi dengan 1 syarat lu orang kena selalu baca blog gua, hahaha. Ok semua, 5,4,3,2,1 kabooommm, kedebommm, kebabom, SELAMAT TAHUN BARU.

Tiada ulasan: