Mata gua di duga



Mata gua sakit, merah je bangun tidur tadi. Pergi klinik, doktor cakap salur minyak kat mata tersumbat. Gua pun tak tau tersumbat yang macam mana, gua pun pelik gak macam mana dia tahu salur mata tu tersumbat. Kecik je kot salur tu tapi gua percaya sebab gelaran dia doktor, kang gua cakap lebih mau dia cakar mata gua. Dia bagi 2 ubat, 1 ubat titis 1 lagi ubat sapu. Ubat sapu tu bukan sapu kat luar mata tapi sapu dalam mata, tah macam mana la gayanya gua nak sapu nanti. Kan bagus ada bini, haih...



*gua tak skodeng orang ok, walaupun penyokong perempuan pasukan Indonesia. Tidak sama sekali



3 ulasan:

baincardin berkata...

biskut tiger pun best! ^_^

BISKUTMARIE(",) berkata...

bain--> tak sama dgn biskut marie..
:D

suezen berkata...

dh sihat lom nih