Duit menghalalkan undang-undang (Bergambar)

Lu orang da baca entri INI, kalau belum pergi baca sekarang. Nanti ada yang tak paham, susah plak. Lu orang biasa kena tak? Gua dah biasa kena, lagi² kalau masuk Kuala Lumpur. Memang damn.....
Bukan main tengah lagi teksi ni berhenti mengambil penumpang, menyebabkan kenderaan yang nak ke kiri tersangkut ↑

Boleh main garu² kepala & senyum² lagi tu ↑

Eh siap boleh main deal² lagi tu ↑
Perkara² musibat macam ni la yang buatkan gua naik darah, bukan nak sekat rezeki orang tapi bertimbang rasa la sikit. Duit² gak, keselamatan dan perasaan orang kena jaga juga.



2 ulasan:

suezen berkata...

lain kali hon je...!!...kalau boleh bukak tingkap kuar kepala...bebel2 kat dorg nih

BISKUTMARIE(",) berkata...

SUE--> ikut hati nak carut je kuat² dpn muke die...
damn...