Follower Gua


tengah gua pekena teh O buatan tangan, gua diajukan soalan yg gua sendiri tak pernah terfikir- seorang kenalan bertanya kat gua kenapa follower gua ramai gadis² bawah umur dan gadis² berkerjaya? tersebur air teh O keluar dari mulut gua

berpeluh juga gua memikirkan jawapan tuk soalan tu- fikiran gua buntu, gua pun menjawap dengan keadaan separa sedar " Well you know me" gua ter-riak seketika- gua pun tak tau kenapa follower gua ramai gadis² cun- persoalan cengitu mmg membuatkan gua berpeluh untuk menjawap-


lu orang sebagai follower gua tolong jawapkan untuk mmber gua tu, tolong erk..?


sila klik digambar untuk pemerhatian secara jelas!





12 ulasan:

Kak UJie berkata...

xley bg jawapan sbb bkn bwh umo n bkn bekerjaya.. hehehe

Tanpa Nama berkata...

sb nama awk unik kut biskut..ramai org suke biskut..hehe,juz kiding

kupu-kupu biasa berkata...

gua x bawah umur dan gua x bekerjaya.. tapi gua follow lu.. so ape cite ni?.. camne gua nk jawab?.. adakah sebab gigi lu yg sopek tu membuatkan gua follow?.. atau sbb pengakuan berani lu yg lu ngaku lu gentleman?.. hhmm.. gua follow sbb gua punya suka lah nak follow.. hahahaha.. menjawab soalan x??..

faizal berkata...

pergh..lu mmg gempak...haha

seKut taWar dtg mlawat

Mimie.Candy Cane berkata...

wa follow lu sebab blog lu best and wa nak jadi di antara gadis2 yang tertarik dengan lu (or blog lu)

salam blogging

Unknown berkata...

lily--> haha....
bole je kalu nak jawap....
:D

amy liana--> sbb name unik erk..??
hehe...
mgkn jugak la kot...
huhu...
:D

Unknown berkata...

kupu²--> ya benar...
ikut suke lu orang la kan nak follow ke tak...
hahaha...
mgkn jgk gigi gua sopek...
hahah..
:D

sekut tawar--> ye sekut tawar..
selamat melawat...

mimie--> tq sbb mnjadi sebahagian follower gua...
salam blogging...
:D

suezen berkata...

erk.....aku bukan budak bwh umur:D

Unknown berkata...

sue--> tapi berkerjaya kan...??
huhu...
termasuk jugak la tu...
:D

QASEH ALYN berkata...

tah la..mybe cz bg alyn lu nie slumber n simple kot...

eza2odette berkata...

....i nyah lar, pehh tuh i suka anak ikan.dats y i foolow u..auwww!

kakakaakka (^^)

Unknown berkata...

alyn--> sempoi erk..??
hehehe...
tq..
:D

eza-->nyah erk...?
huhu....
:D