PEKABARAN GUA TUK LU ORANG

gua ade 1 pekabaran yg nak dikongsi kan dgn lu orang, gua tak tau gua nak nangis ke atau nak gembira- gua harap lu orang tenang je bile membace perkabaran yg gua nak bagitau lu orang ni- ntah la gua tak tau la gua patut bagitau lu orang atau tak, sbb tak semua orang yang akan paham- mungkin perasaan lu orang tak same mcm perasaan gua, muke same garang perasaan sape yang tahu, betul tak? tapi gua gagahkan jugak nak menyampaikan pekabaran ni kat lu orang, kite kongsi bersame- pekabaran ni gua tujukan khas tuk follower² gua terutame sekali, dan jugak tuk yg selalu mengomen & melawat blog mengarut gua- walaupun berat hati nak meyampaikan tpi ini lah kenyataannye, ya gua harus kuat- ini entri gua yang ke-100 giler gempak, da lame gua tggu saat ni- tu la tadi pekabaran yang nak gua sampaikan!




p/s:- gua sebak






9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tahniah untuk itu..
teroskan berkarya..
:D

Tanpa Nama berkata...

itu je..punyaalh panjang entry dia nk bgtau entry ke 100 je rupanyer..

yg nuffnang tu asal jd cmtu..ke slah ambik html?

kupu-kupu biasa berkata...

gua pon sebak.. sbb gua dah habiskan 5 minit time tido gua untuk bace lu sebak... hahahaha

Kak UJie berkata...

tahniah2!!.... :)

jai@jezz berkata...

walawee... dah 100 entry lerrr.. aku ingat kan perkabaran apa la tadi...citt... =P

kiLaLaLa berkata...

ceh..
wat suspen je...
bgus r 2..
yg ke 100...
congrats..

suezen berkata...

hek eleh!!!!...ku ingat kan ape lah td

ad'ezalwin berkata...

lah baru 100 ker?ceit~hahahaah

QASEH ALYN berkata...

hai..mukadimah pnjang nmpak..just nk ckp tue jer..ngee...