Malam Tadi

"malam ni dtg umah gua, meeting pasal jersey tuk futsal" gua memulakan msg.

nampaknya team futsal gua mula bersemangat memakai jersey sedondon, nampak smart kate mereka- ade jugak suare² sumbang mengatakan, kalau dah ade jersey kalah nanti malu- nampak sangat lu takut, belum main da fikir kalah- bagi gua ni mendidik bagi team futsal Kg Lubuk lebih berdisplin dan lebih bersemangat bile bermain futsal-

"malam kang gua datang umah lu" cimbank membalas msg gua.

macam biase, cakap meeting pukul 9 tapi 9.41 belum tentu dapat kumpul semuanye- ini perkare biase- selepas perbincangan hampir 1/2 jam semua terarah kepade membeli jersey kat downtown je, harge RM10- tibe² gua bersemangat nak main futsal, semua setuju dengan cadangan nak membuat jersey-


*kaki gua gatal nak tendang bola futsal, aih....


10 ulasan:

suezen berkata...

hahahha....bersemangat lah nih..??? slalu main kat ne??nk jd pom pom girl leh:D

BULLET berkata...

main futsal kat mane? nak join leh x? bullet keeper

Tanpa Nama berkata...

baik pakai jesey napok mcm real n ganas sikit..kalu dh kalah tu nk wat cmne kan..redho jela..adab bertanding kan..hehe

bdw gud luck..

Unknown berkata...

sue--> selalu men kat sport planet kajang....
bole je...
kami orng pun merancang nak tubuhkan pom pom girl...
hahahah...
:D

Unknown berkata...

bullet--> nak join..??
bole jer...
keeper kami orng pun xder ni...
patah tangan...
kehadiran keeper amat digalakkan...

amy liana--> thanks....
MU pun kalah jugak kan kadang²...
eemmm....
:D

Kak UJie berkata...

best2.. suke futsal... nak jd pom pom gurl bole tak beskut?? hehe

Unknown berkata...

lily--> nak jadi pom-pom girl...?
bole jer...
xjd masalah...
hehehehe...
:D

Queen berkata...

i pun nak join suezen jadi pompom gurl la....

kan suezen...weee

suezen berkata...

nik::yes yes....dh ader member nk jd pom pom girl..tp..u kene mintak izin husband u dulu...ok:)

Unknown berkata...

stakat ni dah ade 3 orng yg menawarkan diri tuk jadi pom-pom girl tuk team futsal gua....
ade sesiape lagi...??
hahahaha...
:D