Sakit

Adei....sakitnye....
dengan berbekalkan kasut futsal berjename kronos aku membuat sesi pemanasan badan sebelum pertandingan futsal bermule...dengan keadaan court yg sedikit lembap setelah seharian dibasahi hujan yg melimpahi bumi aku membuat larian untuk membuat satu tendangan menguji kehebatan penjaga gawang pasukan aku...sebelum sempat kaki aku menyinggah ke bola aku dulu telentang menyembah bumi tuhan sekali dengan kepale aku terhentak di atas court yang agak keras...aku merasekan satu dentuman yang agak kuat setelah keras kepale aku ni bertemu dengan court sekeras batu didalam kepale...aku menjadi bingung seketika setelah itu lalu bingkas bangun dengan perasaan malu yang menebal merasekan seperti aku dicabul bergilir-gilir..aih...terbangun nye aku dari ketelentangan tadi aku dipukul dengan gelak tawa rakan seperjuangan futsal aku...tak guna betul...kepale aku yang keras mula terase sakit dan sedikit kepeningan akibat dari kebodohan sendiri...walaupun sudah 3 hari berlalu kejadian itu tapi effectnye masih lagi ku rasakan...adeii sakit...


p/s- majulah sukan untuk negare

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

padan muke ko..
=p

Tanpa Nama berkata...

Kak... xBaik kO ckp cEnggitu kat BiskUt..... kLu jadi apE kat dia Mau x M'jaNda mEmbe ko naN sOrg nie?? waaaa!!!!

Unknown berkata...

mcam mintak mati jer...??