Cokelat

sorry sket ni bukan cokelat untuk Hari Kekasih...xmen la sambut² Hari Kekasih ni kan...ni coklat ade orang bg..ade sorang kakak kat opis ni bagi..aku x penah lihat pun ini cokelat...agak kepelikan jugak la...tp rupe paras cokelat ni mmg suweetttt....nak makan pun sayang...name cokelat ni Pouch...ade tulisan kecik kat bwah ejaan pouch yg bertulis Hindistan Cevizli...mesti dtgnye dari India..agaknye la...

inilah rupenye cokelat tu..suwetttt.....


rupe sbenar cokelat ni...xder la suweettt maner...luaran je suweett...ceh!



gigitan pertame...kat dlam die ade susu..yummyy!!!xder la sdap sgt pown..


abis dah...due kali geget je setel cokelat ni...bt kotor gigi aku je..

si pemangse yg membaham mangsenye iaitu cokelat...jeng jeng jeng

6 ulasan:

munie berkata...

err..
kim salam kat minah
yg kat blkg 2 ye bang..
hehe..
=p
and..
kat awek yg bg pnjam enset ni..
alaaaa..
yg suweet itu 2..
=)

BiskutMarie(",) berkata...

ala tau la aku pnjam camera hp ko...
tp tgk tangan jugak yg amek gamba tu...
huh...
hp je suweett tp orngnye x suweett pun..:P

munie berkata...

jeles r ko..
huh..!!
jongos..!
=p

BiskutMarie(",) berkata...

bt ape lak aku nak jeles dgn ko...
ceh...!!!
cop...!!
ko ingt komen ni untk ko sorang je erk??
bg la orng len komen lak...huahuahuahua...
i'm sorry....

nuna_sarah berkata...

da la mkn simpan utk korang je
upload kt blog lak tu
mmg kurang hajo tul
sib baik aku x ske coklat
;)

BiskutMarie(",) berkata...

ado cikit jo...
xbole share...
huhuhu...