OfficeMATE

gambaran ini menunjukkan serba sedikit perangai budak² kat opis aku...
kat dalam bilik ni ade 7 orang sumernye...
yang senior dduk kat lua tapi kami orang yang junior² ni disumbatkan ke dlam bilik yang agak sempit...
dlam bilik ni aku sorang jer lelaki yg laen sume pompuan...
6 pompuan 1 lelaki yang agak kacak hahahahaah...(kacak kot??!!)
walaupun begitu bilik ni x penah sunyi even keje mngunung...
kalu sunyi pun 5 mnit jer sbb time bekpes hahaha....


dila yang paling chubby dlam bilik ni..die ni dduk betul² kat sebelah aku..story die mmg panas beb..x sah kalu xder story² hangat..lebih hangat dari hot fm...hahahah..die ni la pggil aku giler...dah satu bilik pnggil aku giler...aih..!!padahal die yg giler...giler kentang huhu(Perak)

ayu: die ni dduk kat blakang aku..agak pendiam tp skunk dah mule blaja bergosip hahaha...(Kelantan)
munie: dduk sebelah dila...die ni pun molot power...gosip mmg liar...perangai giler² rugi la sape dpt die nie hahaha...(jgn marah) kesian sahabat!!(Terengganu)
flora: die ni dduk sebelah munie...maknenye aku, dila, munie & flora sebaris..molot kurang pedas tp x lari dgn membawa gosip² sengat...(Sabah)


2 orang ni budak practical..due² ni berasal dari Perak belajar kat Melaka..Milah orngnye sgt kecik tu sbb pnggil die mega..ala astro tu...shuhada dipggil Gek..sebabnye....ko pkir la sndri ye..jgn pndang blakang...dieorng ni lah pndgar setia gosip liar yg dibawa atau diwawarkan oleh peyampai²nye..pendek kate dlam bilik ni xpenah kering dgn story-mory yg hangat lgi pedas...apepun diorang mmg orang boleh dibwak bekwan...hati sumenye baik² wlaupun muke x cun hahahah....harap² diorang ni x benti kje dlu sbelum aku...harap² la kami sentiase berkwan utk selamenye...aih mcm nak nangis pun ade ni...tp tipu jer...hehehe...harap² korang sume happy bekawan dgn aku...ade terkasar terkesat bahase ker maaf² la ye...peace!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku suweeett dowh....!!!
=p

Unknown berkata...

yela²...
suweeetttt sgt...
sgt suweeettt...
(jage ati mmber je tu)

Tanpa Nama berkata...

hehe..
suke2..!!
=)

Unknown berkata...

dila lgi suweetttt la....
mksud aku kucing tu la bkn dila..huahuahua