Mencuri

Petikan Dari Sebuah Akhbar

"NEW DELHI: Seekor lembu diarahkan hadir di mahkamah bersama-sama pemiliknya untuk menjalani kawad pengecaman bagi menyelesaikan satu kes jenayah di Valpoi, Goa.

Haiwan berkenaan diarah menjalani kawad pengecaman dalam satu kes jenayah yang difailkan di balai polis Valpoi tahun lalu, membabitkan dua lelaki dituduh cuba menyembelih haiwan itu. Pada 2008, polis menangkap dua lelaki kerana mencuri lembu dan merancang menyembelih haiwan itu. - Agensi "


peliknye aku..boleh ke lembu tu bt pengecaman..??aih!! aku pun xtau lembu bodoh macam lembu ke orang yang bodoh macam lembu..harap² lembu tu dapat mengecam siape yang cube mncuri & menyembelih beliau..huhu..

p/s: nak mencuri lebih baik curi benda yang tak bernyawa, kalau kantoi pun takde sape boleh cam

2 ulasan:

nuna_sarah berkata...

er---cup
kalau da sembelih mcm mne dia nk cam? kn da mati?
ke aku yang x paham ni

BiskutMarie(",) berkata...

pencuri tu baru nak merancang untuk menyembelih selepas mencuri lembu tu...
bru rancang dah kantoi dgn polis