GOSIP: Jejai & Fasha Putus


Tiba-tiba gua rasa nak bergosip, ala sekali sekala. Baca dalam suratkhabar cerita pasal hubungan Jejai dan Fasha dah putus, apa reaksi lu orang? Mungkin ada yang dah agak mereka tidak akan kekal lama, mungkin juga ada yang terkejut, mungkin jugak ada yang tak kisah. Bagi gua, semua kemungkinan tu ada kat gua. Setiap permulaan pasti ada perngakhirannya, kan? Cuma masa dan situasi je yang berlainan dan tidak diketahui.

Dengar dari orang-orang yang suka bergosip, mereka ni putus sebelum Fasha pergi Bali lagi, ala yang kecoh pasal berbikini hari tu. Mungkin Fasha nak release tension pasal hubungan yang dah putus dengan Jejai la kot, patut la tak kisah nak buat apa pun tapi betul ke? Panas dah gua rasa ni, dah macam terbakar je ni.

Dengan terputusnya hubungan antara mereka pasti ada yang berpendapat Jejai dan Nora Danish mungkin akan bersatu semula, ini kemungkinan yang pasti bermain di setiap kotak fikiran lu orang. Kalau ianya perkara baik apa salahnya, kalau jodoh memang tidak kemana.

p/s: Kadang-kadang bergosip ok la


1 ulasan:

pizli berkata...

Apa2 Jejai jugak yang untung.. Semua cipap dia dapat. Mungkin dia patut cari artis lain pulak.