Skandal gua

↑↑ Skandal gua yang ke-1 (Munie @ Giler) ↑↑

↑↑ Skandal gua yang ke-2 (Dila @ Gemuk) ↑↑

abaikan peha si giler tu, ntah bile la ko nak kurus kan? haha

asal gua angkat je kamera mesti dorang posing, tak paham gua

2 ekor ni kalau dapat kamera mmg sawan sket, maafkan dorang

Yang sebenarnya kami adalah kawan 1 opis asalnya, timbul isu skandal ni dari opis. Biase la mulut makcik² kat opis, ade yang kate gua skandal dgn si giler, ade plak yang kate gua skandal dengan si gemuk. Macam², pertama kali tau memang gelak besar la, nak² si giler dgn si gemuk tu. Gelak sampai tersembur air liur, nasib baik gua elak. Gua dengan budak 2 ekor tu memang rapat giler, giler giler rapat tapi tak serapat gua dengan mak gua la. Heee...




*gua rindu saat² macam ni, haih




11 ulasan:

~AmyLiana8886~ berkata...

xpelah giler n gemuk pun..asalkan comel..hihi

roxy berkata...

jom skandal ngn saye. ape og nk kate? hahahahahahah

BISKUTMARIE(",) berkata...

Amy--> kiteorng sahabat baik je....

BISKUTMARIE(",) berkata...

Roxy--> bahaye tue, hahaha...

Tanpa Nama berkata...

bkn maen suke ko kutuk aku..
babi btl..
hahaha..! :D

papepun..
aku rindu jgk ms2 mcm ni..
n aku rindu ko jgk.. :D

kupu-kupu biasa berkata...

gua yakin... dalam diam, salah sorg mesti ada sikit jatuh hati dgn lu.. serious gua x tipu.. can see one u know.. hahahaha..

BISKUTMARIE(",) berkata...

giler--> hahaha...
nnt aku dtg sane ngan tina...
mggu depan kot..
tak sabar wei....

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu²--> dorang sume dah ade teman istimewa beb, lgpun ktorang da lame kawan...
sume tu da nak kawen da...
hahaha...

Tanpa Nama berkata...

sudah la ko..
dan2 xjadi datang..

eh aku lupe nk bgtau..
rs nye da lmbt tp aku nk bgtau gak..
aku suke entri ko yg ni..
hahaha..! :D

BISKUTMARIE(",) berkata...

TanpaNama--> kan ani tunang...
ko pun kene pegi..
ko jgn tak datang plak..
i wait u forever...
hahaha...

Tanpa Nama berkata...

hebat hebat..
hebat betul ayat ko..

sukecite aku nk bgtau kt ko..
yg aku xknfirm g nk dtg ble..
nnti aku msj ko..

aku pn xnk kalah nk ayat hebat..
u wait me forever aa..
hahaha..! :D