Selamat!


Silalah amek sorang satu tempek kat blog masing² ye, nak bagi kad modal mahal. Jadi gua buat e-Kad Raye, senang sket. Boleh copy paste je, nak buat pun tak susah tak sampai pun 10 minit. Walaupun buat tak susah tpi gua nak lu orang amek & tempek kat blog lu orang tanda menghargai hasil gua bersempena hari raye ni.


Gua mengucapkan Selamat Hari Raye, mohon ampun zahir & batin. Mane² silap salah, terase merase, terkasar mohon maaf dari gua.



*Semoga selamat semuanya



7 ulasan:

Salasiah Ammar berkata...

selamat hari raya jugak..;p

~♥ iella ♥~ berkata...

selamat hari raya aidifitri
-maaf zahir batin-

BISKUTMARIE(",) berkata...

Salasiah & iella--> Happy² selalu....
:D

~♥ iella ♥~ berkata...

duet qaya..???nk gak...hehe

BISKUTMARIE(",) berkata...

iella--> duit raye...?
kena dtg umah beraye dulu...
kalu nak dtg kena bawak lemang + rendang ayam..
bru bole dpt duit raye...
hahahaha...
:D

roxy berkata...

selamat ari raya kawan! :)
jemputla ke rumah ye? :)

BISKUTMARIE(",) berkata...

roxy--> ade duit raye bole la dtg...
hahaha