Kahwin punye cerite



akhirnya ketemu jugak gua dengan blogger sorang ni, pertemuaan plak dihari bahagia die. Tahniah dan selamat pegantin baru gua ucapkan tuk Sue dengan suami, semoga ikatan hingga keakhir hayat. Selamat lu cam gua, kalau tak mau segan gua.





nota: gambar adalah hasil tangan menggunakan Eric, hee....

10 ulasan:

kupu-kupu biasa berkata...

cantik pic lu amik.. part doorgiv tu.. smart dowhh.. tahniah.. hahahahaha

suezensuzanna berkata...

ui!..aku nk ko upload gambar lagi satu tuh!..

tp kan..waktu ko mula2 dtg tuh..aku dh cam taik lalat ko!!...muahahah!

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu²--> tq²...
semangat gu asemakan membara nak jadi photographer..
hahaha..
:D

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> gamba lagi 1 tu xbole...
nnt ramai plak yg jeles..
hahahaha....

selamat cam, kalau tak segan gua beb..
huhu...
tahniah beb...
:D

sI tEDI berkata...

selamat pengantin baru

BISKUTMARIE(",) berkata...

si tedi--> ni lu ucapkan kat gua ke ape..?
hahahaha...
:D

eza2odette berkata...

ko pegi wedding orang, karang wedding ko jangan lupa jomput rakan2 blogger ni. muehehe XP

BISKUTMARIE(",) berkata...

eza--> gua confirm tak lupekan lu orang, dont worry....
;D

suezensuzanna berkata...

x sbr nk g wedding ko..nk g tempah bj dr skang skang laa..muahahha!

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> gua belum lagi nak kawen..
rileks lu...
:D