Benar atau Palsu?

Lu orang rasa la kan, gambar mana satu yang telah di edit? Ataupun salah satu gambar ini adalah camera trick? Gua musykil sebenarnya, susah nak sahkan mana satu gambar yang benar-benar asli? Kalau lu orang perasan ada kelainan pada dua gambar ni, cuba tenung betul-betul lepas tu bagitau gua jawapannya.


Gambar 1

Gambar 2

3 ulasan:

suezen berkata...

x fhm...sape ni?
#katakbwhtempurung

Mohd Fadli Ali Anui berkata...

Hahaha.. Ni lah yg didakwa skandal dengan Adi Putra.. Gambar 2-2 tu ade perbezaan, tang dada.. hahahaha... Mane 1 agak2 yg di edit? :p

Pizli Mat Wazip berkata...

Wahahahahaha aku dari awal dah tau gambar yang real hehe.