Mesin pencetak dan hasilnya

Di pejabat gua ni memang ada masalah nak ambil hasil cetakan, print bukan main banyak tapi tak ambil. Lu ingat ada orang lain nak tolong hantar depan muka lu? Kekadang sampai berterabur atas lantai, overload, menyemakkan pemandangan. Kalau dah rasa print salah bertanggungjawab la sikit ambil dan buang atau buat recycle paper, jangan nak harap orang lain buangkan untuk lu. Lagi satu masalah bila ambil hasil cetakan, kalau lu dah tau tu bukan lu punya letak la balik elok-elok. Ini main campak, kertas pun jadi kedut-kedut, dah tak cantik. Orang yang penting diri sendiri macam inilah yang gua paling benci sekali dalam pejabat, menyusahkan orang lain. Dah lama memang nak tulis pasal ni, cuma harini baru tergerak hati nak buat post pasal ni sebab gua nampak ada beberapa kumpulan kertas berterabus atas lantai berdekatan mesin pencetak. Jangan harap la gua nak ambil kan dan letak balik walaupun tempat gua ni berdepan dengan mesin, cukup la berbaik sekali sekala.





Tiada ulasan: