Oh Kehidupan Baru

Hari kedua masuk pejabat sebelum pukul 8, maklumlah kehidupan baru. Mati kutu tak tahu nak buat apa datang pejabat awal-awal buta, nak sarapan takde geng, nak tido takde tempat. Gua kena biasakan diri dengan keadaan ini, mungkin makan masa sikit. Kepada kawan-kawan yang datang dan terkejut tengok gua ada pagi-pagi buta tolong jangan tanya soalan "Eh Fadli, kenapa datang awal?" atau yang sama maksud dengannya kerana ia boleh mendatangkan kemarahan yang berganda.

Gua maklumkan sekali lagi, gua akan berada di pejabat sebelum pukul 8 bermula Isnin 18 Mac 2013 hingga keseterusnya, selagi gua kerja kat sini. Kepada kawan-kawan yang datang sama waktu dengan gua boleh la ajak gua bersarapan ya, boleh juga sembang-sembang. Lagi 1 perkara, sebelum terlupa selain datang awal gua juga akan balik lambat, jadi tolong jangan ajukan soalan "Eh Fadli, lambat balik harini?" atau sama maksud dengannya kerana ia juga boleh mengundang kemarahan berlipat kali ganda. Oh kehidupan baru.....



Tiada ulasan: