Mooj Western - Berkonsepkan lori

Tempat: Suadamai, Bandar Tun Hussien Onn, Cheras, Selangor Darul Ehsan (berdekatan dengan Carefour, Petronas Suadamai)
Waktu Operasi: 4.30pm - 12am *Mengikut pelanggan (Isnin - Sabtu)


Berkonsepkan atas lori, meja dan kerusi disediakan ditepi jalan, menampakkan lebih unik dan menarik untuk dicuba. Harga berpatutan, jauh lebih murah dari kedai makanan barat yang mewah dalam pusat membeli belah. Makanan boleh tahan sedap, yang menarik sos lada hitam dibuat sendiri oleh pemilik kedai, lada hitamnya lebih terasa berbanding sos dalam pasaran.




Antara menu menarik yang boleh dicuba HusinOnn Fries (kalau tak silap), kentang goreng panas yang dilimpahi sos keju yang yang mencair memang asyik dimakan terus. Boleh juga cuba Giant Sosej (kalau tak silap), sosej bersaiz jambo dan berintikan cheese didalam, memang sesuai dicuba peminat sosej.

HusinOnn Fries

Chicken Chop

Giant Sosej

Pemilik kedai cakap 'hot item' adalah Lamb Chop, mana yang datang lambat memang agak tipis nak dapat sebab stok cepat habis. Selain tu ada juga Chicken Chop, Steak dan Combo, Combo ini gabungan Lamb Chop + Chicken Chop + Steak. Ada juga menu salad, mana yang jaga makan tu boleh cuba salad ataupun boleh cuba spageti yang dimasak panas selepas di order. Boleh la datang cuba makan makanan barat ala sempoi ni, untuk percubaan pertama kali memang tidak menghampakan, gua sarankan cuba HusinOnn Fries tu, bagi gua superb!




Tiada ulasan: