Hamba Derhaka

Gua lu, gua lu
Hidup jangan terburu-buru
Gua lu, gua lu
Kita sama tak perlu malu
Gua lu, gua lu
Setia pada yang MAHA satu
Gua lu, gua lu
Tuhan yang ESA dalam hatiku


Khayalan dunia porak poranda
Jangan kita turut terleka
Hidup ini cuma sementara
Pasti kembali pada yang ESA


Hidup dunia mudah dibeli
Seperti masa tidak terhenti
Punca kita menjadi rugi
Badan binasa ketika mati


Sujud kebumi tanda bersyukur
Membentuk diri mengelak kufur
Mengabdi diri petanda akur
Menjadi bekalan didalam kubur



Gua lu, gua lu
Hidup jangan terburu-buru
Gua lu, gua lu
Kita sama tak perlu malu
Gua lu, gua lu
Setia pada yang MAHA satu
Gua lu, gua lu
Tuhan yang ESA dalam hatiku




Terciptalah sebuah lagu berunsur ketuhanan dari gua, gua memilih genre Hip Hop dan Rapping untuk mudah lagu ini meresap masuk kedalam jiwa muda mudi. Harapan gua lagu ini akan menjadi juara AJL pada tahun hadapan, InsyaALLAH. 




Tiada ulasan: