BerPIZZA HUT







Akhirnya dapat juga gua makan pizza hut, order macam orang gila tapi bila makan macam budak kecik. Penghujungnya tak habis, tapau kasi adik-adik makan. Teringat dialog dalam cerita Seniman Bujang Lapok. "Ini bukan gagah, ini gelojoh bodoh!"




6 ulasan:

pizli berkata...

Meriah betul pizza kau tu.. Aku lepas makan Dominos terus tak jejak Pizza Hut dah.. Hehe..

suezen berkata...

hahahah.....aku mls nk ckp tp...ko nmpk cm comel plak tgh mkn tu...hahahahha

BeautifulMiaZara berkata...

walaweh..anyway..makan bila lapar dan berhenti sebelum kenyang.kira ok ler tak membazir sebab tapau balik rumah kan?

BISKUTMARIE(",) berkata...

pizli--> dominos pun terbaik...
psl dah lame tak kena pizza hut tu yg beriye-iye tu..
haha

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> comel...?
hahahaha....
pasni xnk upload gambar tgh mkn lg la...
haha

BISKUTMARIE(",) berkata...

MiaZara--> yup...
tapau kalo mesti habes punya...
hahaha