Lucy punya cerita




kejadian berlaku minggu lepas, macam mane retaknya Lucy begitu jugak retaknya hati gua- angkara sape gua tak tau tapi dari penyelidikan, gua rase angkara brader² mesin rumput kat area umah gua- terbang duit gua membaik pulih Lucy, gua pun kesian gak- gua tengok keadaan Lucy pun dah nazak sangat, terpakse la gua membuat sesuatu walaupun sebenarnya gua pun tengah 'nazak' poket- sekarang Lucy gua kembali ceria, gua je masih berduka- haih, duit, duit....

6 ulasan:

StudioV berkata...

hiskkk......takkan smpi cmtuh kot

BISKUTMARIE(",) berkata...

sue--> tak percaye? percayalah...
:D

kupu-kupu biasa berkata...

mmg terbaik dr ladang keta lu kena... nape x timpak je pemotong rumput tu?.. ke lu nak upah gua sain nama gua besar2 kat side keta dia bg dia sedar dia dh jahanamkan keta lu?... gua nk tulis "biskutmarie was here... no... bukan kupu2 yg buat".. hahahaha

LaNa berkata...

dasyatnye bro... meremang kot tgk lucy lu camtu.

BISKUTMARIE(",) berkata...

kupu²--> kalu gua tau sape yg buat mmg nahas mamat tu...
geram gua dibuatnye...

BISKUTMARIE(",) berkata...

lana--> gua bkn takat meremang je, rase nak menangis pun ade, hehe...