Hangat

bukan gamba sebenar! gambar hiasan je


berakhir sudah piala tomas tapi semangat masih belum pudar lagi, korum ajak men badminton Ahad lepas- Malam minggu kua sampai pagi main plak badminton esoknye pukul 9 pagi, mmg seronok nak abgun pagi- 8:30 pagi korum gegar umah gua, terkejut dari gegaran tu gua usha hp sono eriksen gua- 13 miskol, agak ramai la yg cube kejutkan gua bangun semate-mate nak ajk men badminton- silap gua gak, pasalnye gua da janji- mate pedih mmg tahap dewa, tido da la tak cukup ajak plak bersukan- larat tak larat gua pegi gak, korum punye pasal nnt merajuk plak- dapat la 4 team double, 8 orang la maknennye- semangat piala tomas tu masih kental dlm jiwa jadi gua bermain bermati-mati bersame partner gua, game dalam kate "KING STAY"- maknenye siape yg menang stay dan main lagi sampai la kalah, gua dgn partner gua ni sebenarnye baru digandingkan pade hari tu- menjadi plak gandingan ni, jadi bnyk la game yg kiteorang menang- memang seronok la orang tabik kan, tapi bukan tu yg gua nak sampaikan skunk ni-


gua sebenarnye nak bagitau lu orang, sebenarnye tangan gua ni sakit²- angkat cawan nak minum pun menggigil, rase macam lumpuh sebelah badan pun ade- gua ingt sehari je, ni dah masuk 3 hari da ni- effect sampai tulang belakang tu, nak mengeliat pun sakit- Datuk misbon da pesan kat gua, kalau tak biase main badminton jgn pakse sangat tapi gua degil- nak bukak baju pun sakit, adeeiiii.....



p/s:- champion 6 kali, huhu....adeeiiii

6 ulasan:

Sufy berkata...

sdih malaysia kalah..wuwuwu..:p

Tanpa Nama berkata...

sampai effect tulang blkg..??
sengal2..??
h1n1 ko ni doLLL..

ngee~~~

-munie-

Unknown berkata...

SUFY--> tau xper, haih...

Unknown berkata...

TanpaNama--> da la 'TanpaNama' pastu letak lak munie...
aje giler ko ni...
hahahaha

Unknown berkata...

jgn nk giler sgt..
dh la kaki tsepit lif..
wat malu je..
:p~~~

Unknown berkata...

munie--> aku dah buat da entri psl lift tu...
malu dowh