Tak Paham La

betul ke lelaki tak faham perasaan perempuan?
betul ke lelaki tak berperasaan?
betul ke lelaki ego?
betul ke lelaki kasar?
betul ke lelaki semua same?


atau.....


perempuan yg tak faham perasaan lelaki?
perempuan yg hanye mengikut perasaan?
perempuan yg cuba mencabar keegoan lelaki?
perempuan yg terlalu manje hingga kan nak bergurau pun dikate kasar?
perempuan yg semuanya same?


bagi aku:-
-lelaki tak faham perempuan dan perempuan tak faham lelaki (masing² tak faham perasaan org lain)
-lelaki mempunyai perasaan tapi tidak terlalu mengikut perasaan mcm perempuan, lelaki pandai mengawal perasaan tapi sebaliknya pada perempuan
-sifat² kelakian dah sememangnya macam tu jd bukan la lelaki ni seorang yg ego, atau masih ade org yg tak tau sifat² lelaki! (sifat lelaki lebih dari sifat perempuan, sbb tu lelaki dijadikan sebagai ketua)
-lelaki mcm aku ni mgkn korang kate aku kasar, tp bukan niat untuk mengasari cume nak bergurau. perempuan yg salah anggap
-lelaki tak semua same & perempuan tak semua same, ade baik ade buruk




p/s-fikir, fikir dan terus berfikir sebelum menilai!!

3 ulasan:

BiskutMarie(",) berkata...

ya...
aku harus pelajari care² nak mnyelami hati prompuan supaye tidak mnguriskan hati orng lagi

adolescent_iNner_siLent berkata...

tau xpe... sengal tol baru nak blaja...
dah tua baru nak sedar.... har3!!!

BiskutMarie(",) berkata...

pompuan pun kne la blaja skali hati lelaki....
asik lelaki je nak kne blaja...
hmmm... :p