Comeinye Die

semalam (10-5-2009) adalah tarikh my cousin ditunangkan-majlis mmg meriah walaupun dijalankan secara sederhana-Purple menjadi warna tema pada majlis itu-warna tema memang sesuai dengan si pemakai, nampak memang cantik (puji sikit-sikit sudah)-pada majlis tu aku ditugaskan memegang kamera, walaupun tak de bakat-ini aku upload sikit gamba-gamba yg aku capture untuk tatapan kalian-



yg atas ni lah tunangnya-tinggi orangnya

asik gamba kam0o jer-mane gamba aku
















hehehe, akhirnya gamba aku pun ada-kecuali 2 keping gamba ni je, yg lain semua aku capture-cantik tak gamba² yg aku capture? sebelum aku post entry ni aku nak ucapkan-Selamat Hari Pertunangan kepada Ekin dgn jejaka pilihannya Amat (bkn Mamat,huhu), selamat ke jinjang pelamin-Amin

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ala..sayang...
nm die bkn mamat la..tp amat..
ko ni memandai je taw~~~
hehehee...
anyway thankz coz wat segala nye utk c comey ni..

Unknown berkata...

bkn mamat erk? hehe..
aku dah tuka da name die..
kesilapan teknikal tue, huhu..