Semalam yg gila

semalam lepas je basuh kreta bapak aku, aku terus menekan pedal minyak kreta menuju ke the curve-saje jalan² melempiaskan kebosanan-sambil tgk sale kat CK, name je sale tpi harge still mencengkam kalbu-so x der la pembelian yg dilakukan-lepas jalan² kat dlm aku berjalan kat luar sambil cuci mate, hahaha-singgah mekdi mkn jap walaupun tak lapar & xmkn 1 hari-tu pun sume x abes, beger n fries aku biarkan je-rase nak muntah lak mkn berger smalam-lepas mkn, dlm pkul 8.30 aku menghayun kan kaki menuju ke dlm balik, sambil mencari kot² ade yg pekenan nak dibeli-nasib baik x der yg pekenan, kalu tak mau mengile aku shopping- lame gak aku kat dlm tu, turun-naik, turun naik-dlm kul 10, aku pun calo-pusing² plak kat kl sambil menuju nak balik rumah-niat mmg nak balik tpi elok da nak sampai umah je, terfikir lak nak lepak minum dlu-aku pun pusing balik cari la plak kedai minum yg agak meriah-nnt x der la aku bosan, maklum la sorang²-aku sedut milo ais sambil surf tenet dlm hp-network lembap, menyampah aku-lepak lebih kurang 2 jam aku pun balik umah-niat nak tido tpi mate lak xngantok, layan msg jap-tau² je aku da terlelap, msg pun x berbalas hahaha-kat pukul 2 gak baru terlelap, hari ni mate agak berpasir la pegi keje-ape pun yg penting, hari semalam aku tak sgt diselubungi kebosanan-

Tiada ulasan: