Memborong Jersi Murah 2014-2015

Kalau berminat nak mencuba meniaga jersi boleh cari gua, gua sediakan jersi borong, harga boleh cerita sampai jadi, janji borong. Grade jersi Player Issue (Nike) dan Adizero (Adidas), design jersi sama macam jersi player pakai atas padang. Mana yang tahu pasal jersi ni confirm tahu apa yang gua cakap, jersi macam ni jarang ada jual kat butik. Stok yang gua ada buat masa ni

Arsenal Home
Chelsea Home
Liverpool Home
Manchester City Home
Manchester United Home
Manchester United 3rd Kit
Altetico Madrid Home
Altetico Madrid Away
Barcelona Home
Real Madrid Home
Real Madrid 3rd Jersey UCL (Dragon)
Bayern Munich Home
Borussia Dortmund Home
Juventus Home

Gua prefer pada serius buyer, konsep meniaga gua nak tolong orang bukan makan orang. Gua fokus kuantiti barang bukan keuntungan 1 barang, rezeki gua rezeki lu orang juga. Boleh contact gua direct 012-2779803, boleh tengok-tengok FB gua jugak, FB page MF WORLD, intagram pun ada tapi baru lagi MF_World




Tiada ulasan: