Standard Chartered KL Marathon 2012

Lu orang selalu cakap gua asyik panjat gunung je kan, kali ni aktiviti gua sertai maraton. Bunyi nampak hebat, belum tengok larian gua lagi tu. Pantas tu memang tak la tapi gaya larian tu memang mantap macam profesional, berani cuba la bersaing dengan gua. Tak payah cakap gua dah tau lu memang takut nak bersaing, ha ha ha. Eh ni bukan omong kosong la, gua betul-betul sertai KL Marathon, ini buktinya ↓↓↓




Kos kerugian pendaftaran adalah sebanyak RM60.00 sahaja, nampak macam tak berbaloi bukan? Itulah risiko yang gua ambil, sahaja cuba mencabar diri dengan bersaing dengan pelari-pelari dari Kenya yang pastinya juara. Hampir gua terlupa, kasut untuk berlari gua takde, kalau pakai kasut futsal logik tak? Nampak macam logik tapi macam tak sesuai je, ada sesiapa bole tolong menjadi gua punya sponsor? Nanti gua akan iklankan nama lu orang kat baju gua masa lari nanti sebagai sponsor gua, baru nampak ada taraf. Jom lari....



4 ulasan:

Ainur Hamzah berkata...

Good luck :)

nur shahirah berkata...

lu memg hebat..klu lu mau ksut free pergi itu al-ikhsan kasi petik name wa gerenti dpt..:p

[sutera kasih] berkata...

wowww...rajinnya dia lari2 hehe

ROXY berkata...

standard chartered tu kt opis saye. hahah