PRU13

Orang dah mula bercakap pasal pilihanraya, semua parti tengah sibuk promosi diri. Masing-masing nak jadi ketua, masa ini lah yang ditunggu-tunggu. Gua tak kira lu dari parti mana pun, sila lah berkempen dekat tempat gua duduk sekarang ni. Gua dengan pemuda-pemuda taknak minta banyak, tolonglah sediakan 1 gelanggang futsal untuk kami. Jimat modal kami bermain futsal di gelanggang berbayar setiap minggu, sedangkan duit tu kami boleh simpan untuk perancangan berumah tangga. 

2 ulasan:

pizli berkata...

Aku faham perasaan korang, macam aku yang harapkan ada sekolah.

ROXY berkata...

hahahhah