Mesin Layan Diri Onitsuka Tiger

April 2008, Onitsuka Tiger iaitu sebuah syarikat kasut ternama di Jepun cuba untuk menjadikan mesin layan diri (vending machine) sebagai mesin layan diri pertama yang menawarkan kasut berdekatan dengan Jalan Carnaby di London.











Kalau ada kat Malaysia dah lama kena pecah mesin ni, sedangkan mesin ATM kena bawa lari. Rugi.. rugi..


5 ulasan:

pizli berkata...

Hebat betul. Tapi macamana.

pizli berkata...

Abaikan "tapi macamana" tu? apa ntah aku fikirkan tadi hehe..

BISKUTMARIE(",) berkata...

pizli- hahaha... gua pun pening gak nk jawap td... (:

ROXY berkata...

btol2.sedangkan mesin atm tu pon bole dibawak larik. HAHHA

jap2. sebelum lupa! CANTIK LAYOUT BARU!!!

BISKUTMARIE(",) berkata...

roxy- tau xper.. mmg jahanam la mesin tu kena bawak lari...

tq sbb puji layout ni tp mcm ade yg kurang la...