Lelaki Ini (18 SX)





Kacak, sasa, macho, putih, bergaya, sopan. Memang idaman perempuan yang perasan cantik, lebih-lebih lagi yang lebih mengutamakan rupa paras seorang lelaki. Jangan tertipu, rupa paras tak melambangkan seks seseorang itu. Mungkin lelaki itu tadi seorang yang suka bontot lelaki sahaja, perempuan yang mantap sedang-sedang pun tak dapat menganggu iman dia.


Walaupun gua tak sekacak Brad Pitt sekurang-kurangnya gua bukan gila bontot lelaki, sedikit nafsu pun tak bila tengok lelaki. Apa punya lelaki lah, elok ada kesedapan yang ditentukan boleh pula lu tukar citarasa. Apa yang lazat sangat pun gua tak tahu lah, takde beza pun.


Kepada lelaki itu, sila lah tukar selera anda. Untuk makluman, gua memang mencarut habis kat mat-mat gay. Minta jangan ada lah golongan tu dalam keluarga gua, mencarut lagi sekali.







2 ulasan:

ROXY berkata...

auuuwwwwwwwwwwwwwww. gelinya tgk gambar nie!!! HAHHAHAHAH

pizli berkata...

Hehehe, aku pun tak faham.. jauhkanlah dari family kita.