24-4-2009

alamak macam maner ni..?? birthday bapak aku 24 haribulan ni-aku tak prepair ape² pun lagi, bukan taknak prepair masalahnye gaji blum lagi ni-syusah-syusah!! 24-4-2009 ni genap umo bapak aku 53 taun-ape nak buat erk mase ari tu..? tak kan wish je kot..!! mau menjeling orang tua tu nanti- mesti dalam hati die berkate-kate "aii, keje da bagus takkan wish je kot..? tak de present ker?? baju batik ker-kasut kilat muncung tajam ker-jam tangan Rolek ker" aku belum gaji la bapak time tu-ape kate orang bagi ayah present 27 aribulan...time tu mgkn orang dah gaji-present aper tak tau lagi-suprise!!!!!


korang ade ape² cadangan tak-plan tuk 24 aribulan tu-time tu aku xder duit lagi-korang agak ape yg best untuk mngejutkan bapak aku tanpa mngunakan duit yang banyak-jgn takut bapak aku takder sakit jantung...

2 ulasan:

nuna_sarah berkata...

pasal trip pangkor tu..
sbelum membe2 pnah rancang nk p..da buat belanjawan n survey da pun tp x jd sbb x cukup korum n hanya perempuan je yang free..so klu de lelaki elok la skit-selamat la sikit kn..ni belanjawan yang kitaorang bentangkan

utk pengetahuan smua bajet yang dibentangkn tu utk:
1 KERETA = 4 ORG PASSENGER
baca baik2 k..

Minyak pegi balik utk sebuah kereta = RM100 (4 org = RM25 sorg)
Feri pegi blk = RM 16 seorg (klu x naik harga)
Teksi pegi blk dr jeti lumut = RM 10 seorg (klu x silap aku la)
Sebuah Chalet satu mlm = RM50..dua Chalet = RM100 (4 org = RM25 sorg) senang kira bajet perjalanan pegi blk n chalet RM 80-90 sorg..
so siap2 bwk duit sblm masuk pulau.bwk lebih lg bgs sbb takut xde ATM..

so bwh 100 kn
klu x de kete leh nek bas sbb de bas brenti kt lumut tu terus klu x silap..

klu nk p ngan kwn2 n nk ajak munie..leh ajak nuna skali..hehehe

plus: pesan kt munie soh balas email nuna

ty

Unknown berkata...

sngguh terang n jelas...
hee..:D

tuk pngtahuan nuna plan ni dlm pertmbangan...
plan ni antare yg terbaik bt mse ni..

siap ade plus pesanan tuk munie lagi..
hahah...
akan dismpaikan nnt..