Borong Guangzhou China

Lubuk perniagaan dunia, mana lagi kalau bukan Gunagzhou. Cakap je apa barang nak cari semua ada, cuma sediakan modal je. Kos murah, ikut kuantiti, shipping pun murah siap sampai depan rumah, cuma ambil masa 2-3 minggu. Makanan halal jangan risau, di sekitar Guangzhou masih banyak kedai makan halal, ala mee tarik dan makanan arab, mana yang ada masalah dengan makanan boleh bawak makanan segera atau makanan tahan lama dari Malaysia. Contoh makanan yang biasa dibawa, maggi, serunding, roti, biskut, minuman 3in1, nak bawak lebih pun takpe, senang makan kalau-kalau lapar tengah malam.

Tandas, yang ni ada malasah sikit. Kita kalau ke tandas memerlukan air tetapi tandas awam kat sana takde air, jalan penyelesaiannya bawak tisu dan botol air kosong. Mana la tahu tina-tiba tengah shopping ada rase nak memerut, gunakan botol kosong untuk isi air kat sinki tandas, sangat membantu botol kosong ni. Peringatan juga untuk menjaga barangan peribadi, contoh macam duit, passport dan wallet. Digalakkan bawa beg galas belakang, letak semua yang berharga dalam beg, keselamatan lebih terjamin.

Andai memborong sila check barangan yang diborong satu per satu, biar lambat asal selamat, kes-kes kena tipu ni biasa di sana. Selalunya kalau memborong dengan kuantiti yang banyak, minta kedai hantarkan barang ke hotel dan bayar hanya deposit sahaja, lepas barangan sampai ke hotel dan lepas di check baru bayar balance. Andai kata ada barang yang rosak kita boleh reject terus barang tu tanpa membayar satu sen pun, apa pun kena komunikasi secara baik, jangan risau peniaga sana professional.











Ni ada peluang mengikuti pakej memborong di Guangzhou selama 5 hari 4 malam, untungnya di sini peserta deal terus dengan pemborong sana tanpa ada orang ketiga, dapat belajar shipping, dapat buka akaun shipping jadi next time pegi just bagi number account shipping je tuk penghantaran barang.

PAKEJ BORONG GUANGZHOU RM2299 (30 APRIL 2015 - 5 MAY 2015)

-VISA
-PENERBANGAN KUALA LUMPUR-GUANGZHOU & GUANGZHOU-KUALA LUMPUR
-PENGANGKUTAN AIRPORT-HOTEL & HOTEL-AIRPORT
-HOTEL 5HARI 4MALAM
-GUIDE LEADER

 Ada apa-apa nak tanya boleh contact terus 012-2779803



2 ulasan:

suezen berkata...

gituuuu.....nk meniaga ape ni???

kupu-kupu biasa berkata...

bestnya dapat melancong.. tahun ni gua cuti dari melancong.. hahaha.. apa je barang usually orng beli kat sana?.. apa yang worth buying ye?