Jersi World Cup 2014

Untuk si gila bola macam gua, nak sambar jersi world cup 2014 boleh roger, ingat nak up gambar tapi ada problem pula blog ni. Gua senaraikan apa yang ada dalam simpanan gua dulu ye, nanti da elok gua up gambar kasi lu orang tengok.

  1. Argentina (Home)
  2. Brazil (Home)
  3. Germany (Home)
  4. Japan (Home)
  5. Spain (Home & Away)

Size yang ada SS, S, M, L, semua stok gua baru ambil (baru tak baru la). Gua nak bagitahu 1 rahsia, semakin dekat dengan world cup semakin mahal harga, jadi lu faham-faham la ye. Lupa pula nak bagitahu lagi 1 rahsia, gua ada baju kelab dari EPL jugak, size sama macam yang di atas, hihi

  1. Manchester United (Home)
  2. Liverpool FC (Home)

Harga gua bagi RM40 sehelai, kalau nak gua poskan tambah RM6 untuk pos laju, jersi dijamin sampai kalau pakai poslaju ni, kalau pos biasa gua risau terkandas dalam bakul motor abang posmen je. Kalau nak ambil banyak sikit boleh bincang dengan gua, nego sikit-sikit tu gua okay je, whatsapp gua 0122779803. Kalau nak tengok apa barang lagi yang gua ada leh tengok fb https://www.facebook.com/khalishsportsandhobby, terima kasih


Tiada ulasan: