Syawal - Kad Hari Raya 2013

Sekejap betul masa berlalu, sekarang dah hampir ke syawal 2013, sedar tak sedar. Eh tak lupa puasa pun dah hampir sebulan dilalui, hebat dan Alhamdulillah masih berpuasa lagi sehingga ke hari ini. Jadi gua boleh beraya sebulan la, parti meriah ni. Gua ingat tahun ni gua nak buat puasa enam, nak belajar-belajar, mak gua pun pesan suruh belajar buat puasa enam, harap-harap berjaya lah, dugaan puasa pada bulan bukan ramadan ni sangat la hebat ye. Gua merasakan blog ini pasti nya senyap untuk beberapa hari jadi kesempatan ni gua nak memohon ampun dan maaf kepada semua yang membaca blog ni yang terasa dengan entri-entri gua, segala kekurangan gua disini adalah dari diri sendiri dan yang baik disini datang dari ALLAH S.W.T. Gua juga nak mengingatkan supaya kita lebih berhati-hati pulang ke kampung, patuhi undang-undang, mengantuk tu tidur dulu, mana yang berjalan malam tu bawa la jajan-jajan dalam kereta, pastikan kereta dalam keadaan yang baik, tayar spare pastikan di isi angin, mana yang naik kenderaan awam macam bas dan keretapi tu bawak baju sejuk, butang baju melayu jangan lupa bawa, songkok sekali, dan yang paling penting jangan lupa zakat fitrah.

Gua mendoakan semuanya berjalan lancar, semoga syawal tahun ni lebih bermakna untuk kita semua. AMIN....




1 ulasan:

suezen berkata...

selamat ari rayer biskut!!!