Kena pandai

Semua orang nak kahwin kan, ni pesanan gua pada lelaki yang bakal dan akan menjadi ketua keluarga. Lu orang kena pandai pasang paip mesin basuh dan pandai pasang kipas siling! Bukan senang nak buat sebab gua baru lalui pengalaman tu semalam, nasib baik pernah tengok dan ikut bapak gua buat semua benda-benda tu masa gua bujang dulu. Bunyi macam mudah, nampak macam senang, selagi lu orang tak buat sendiri lu orang tak akan tahu kepayahannya. Alhamdulillah gua berjaya membuat 2 tugasan tu semalam, walaupun mengambil masa yang agak lama dan hasilnya baju kotor mesin yang basuhkan, badan panas kipas yang sejukkan. SUKSES....





1 ulasan:

Pizli Mat Wazip berkata...

Hahahahaha tahniah! Pasang kipas tu aku mmg malas nak belajar.