Cara-cara pemasangan sportlight Myvi


Masa sekolah gua tak belajar di sekolah teknik ambil pelajaran automotif, sbb gua takde motif untuk belajar bidang tu. Bila dah mula pakai kereta, gua terpaksa mempelajari bidang ini kerana motifnya senang bila kereta gua rosak atau memerlukan pembaikan. Contoh macam menggantikan lampu sporlight ni, jadi gua kongsikan cara-caranya. Terima kasih kat kawan gua sebab dia menjadi mekanik malam itu, gua selaku videographer je.



2 ulasan:

Cikgu Bahas Melayu Tingkatan 5 berkata...

tolong adakan pembaikan untuk permbaikan seperti yang tercatat di dalam entri di atas . D

Mohd Fadli Ali Anui berkata...

Cikgu: Dah dibetulkan... Adussss...