Aktiviti Mei

Dah lama tak beraktiviti luar, kebetulan tiada masalah rakyat yang hendak gua selesaikan jadi dengan itu gua memenuhkan aktiviti gua. Pilihanraya pun macam lambat lagi, takde la bertindih aktiviti dengan kempen. Aktiviti bulan Mei dimulakan dengan aktiviti Sapura Community Go-Kart Challenge 2012 pada 26/5/2012, bunyi aktiviti macam gah je. Ni aktiviti pejabat gua, kos kerugian RM20 je. Gua memang suka aktiviti-aktiviti kurang kos ni, ha ha.


Aktiviti seterusnya mendaki gunung Chemerong+Berembun+Lansir Dungun Terengganu, aktiviti bersama kumpulan yang diberi nama REDTOP dari Bangi Selangor. Aktiviti diadakan pada 31/5/2012 sehingga 2/6/2012, agak lama aktiviti ni. Dah lama gua tak mendaki gunung, rindu nak berkempen kat gunung. Harap-harap kekuatan dalaman masih lagi di dalam keadaan yang baik dan memberangsangkan, fuhh.


Kalendar bulan Mei

T-Shirt untuk Go-Kart Challenger

T-Shirt untuk Chemerong+Berembun+Lansir

2 ulasan:

JF berkata...

Cantik tulisan kat calender tu. HAHAHHA

Mohd Fadli Ali Anui berkata...

JF--> memang dah tau dah cantik tulisan tu, huhu...