Susah Gue..!!


beberape hari lepas bapak den ada bilang suh benti merokok-die bilang dah ramai orang sakit pasal rokok. ades abeh la aku-asal aku klua je rumah die ckap "nak pegi mane?? isap rokok??! ko brenti merokok, ko tau tak....bla..kanser...bla...mati...bla...bla." sakit...sakit...-actually aku ni bukan la seorang yang banyak merokok-selama 8 jam kat office hanye 4 batang rokok je! balik umah lepas makan nasi kene lagi sebatang rokok then trus tdo-5 batang sehari!! tapi kalu hang-out atau melepak tengok bola tu agak banyak la-hehehehe. antara aku dengan member aku-aku antara paling yang tak banyak hisap rokok! tak percaye la tu...ades!! tak caye sudah!! ape-ape pun aku akan cube kurangkan merokok-berenti merokok mungkin susah kot!! doa-doakan la aku dapat benti merokok!! Ok aku nak pgi hisap rokok jap-ini rokok yang kedua hari ni...daaa..

Tiada ulasan: