1st & mayB last

8 March 2009

inilah kali pertame aku naek monorel..mase baru naik tu aku tak rase ape² lagi..tapi lepas je ketapi tu bergerak...mak datuk...aku rase nyawa macam tak panjang je...aku dah ingat tuhan je...jangan la jatuh...jangan la jatuh...sampai macam tu skali aku rase...jantung da rase macam nak tercabut je rasenye...bile ketapi tu buat "koner" sket aku rase macam gerabak ketapi ni tercabut 1-1...argh sudah...abes la aku kali ni...hati da tak keruan da ni....bukan tu jer...ketapi ni pulak bole nampak kat lua...aiseymen...da la aku gayat...walaupun tak gayat sangat tapi perasaan gayat tu still ade...abes la..ketapi ni jap lagi mesti jatuh ni...ketapi plak kat atas bukan kat darat...dah macam orang giler da rase nye...kiri kanan tangan aku pegang besi pemegang..memang insaf sekejap...tobat aku xnak naik monorel lagi...tobat²...hawe!!! jangan la nak ajak nek monorel lagi ye...jalan kaki sudah...ala cikit yo...

4 ulasan:

adolescent_iNner_siLent berkata...

HaHaHaHa.....!!!
sy daH agak awk takOt....
tgK mUka awk yg cUak dgn geNggaM bEsi mCm nYawa seNdiRi tue, mmg kLakar gLer....
Yeee!!! paSni kiTa naiK Lagi...!!!
Yeah!!!!

nuna_sarah berkata...

hahahaha...x kn la smpai macam tu takutnya...ni konpem mmg bukan kaki rolercoaster ni?

BiskutMarie(",) berkata...

xnak naek da...

adolescent_iNner_siLent berkata...

FadLy....!!!
MaRi eSuk kiTa g rOnda2 naik MonoRaiL, PutRa, LRT....!!!!