Terperam

Sejak kebangkitan Harimau Malaya ni, gua pun rasa terbangkit nak kemaskini blog sampah gua ni. Lama dah rasanya tak bercinta dengan biskutmarielemau.blogspot.com ni, ada ke yang tertanya-tanya mana gua hilang? Hahaha...Tak hilang kemana pun, cuma buat-buat sibuk dengan aktiviti luar pintu. Biasalah bujang, masa inilah nak beraktiviti pun.

Gua nak bagi tahu ni, gua dah 9 bulan tak merokok. Kalau ibu mengandung dah keluar anak dah, walaupun rasanya tak sama macam ibu mengandung tapi ini kejayaan paling besar dalam hidup yang gua pernah kecapi. Hidup gua tanpa rokok tapi masih dibelenggu asap rokok kawan-kawan.


3 ulasan:

Miss RoRi berkata...

wow. entry baru. menarik sungguh! HAHA

Pizli Mat Wazip berkata...

Aku dulu setahun jugak tak lepak dengan orang merokok.

kupu-kupu biasa berkata...

Tahniah kerana lu berjaya berhenti merokok... Harap2 berterusan.. Sbb kawan2 gua usually bulan ke 9 dh giv up.. Teruskan usaha ye..